alice christmas

alice christmas

maandag 30 juni 2014

how are yo I am fine yo thank yo see yo soon yo ???? bye bye yo

http://www.news.com.au/technology/gadgets/is-yo-the-app-everyones-going-crazy-over-actually-genius/story-fnda1lbo-1226972108063





hebben jullie hier ook van gehoordt yo is een nieuwe media hype als oa facebook istagram pintererst blogger
en het is heel simple je geeft gewoon veel antwoorden met het yo woord
nu ben ik hier misschien wel te oud voor  30 plus  maar ik zie hier zelf niet zo het nut van in en vind het eigenlijk erg raar vreemd een tikje asociaal en onbeschoft  om zo mensen aan te spreken
en het is denk ik vooral iets voor jongeren  maar ik zie nog geen 80 jarigen yo en het is eigenlijk
best absurd  als alles dan toch korter en allemaal sneller  moet waarom dan geen you  yo komt wat negatief over  en onbeleeft
en voor mijn gevoel kun je niet echt een leuk of goed of serieus even leuk bij kletsen
en je krijgt wel hele rare zinnen het is misschien wel simple  maar volgens mij kom je ook heel simple over als je gaat mailen  volgens mij is dit grappig en leuk en hilarische voor even en tijdelijke hype maar ben bang dat mensen over tijdje uit ge yo t zijn ben bang dat deze app niet  ingeburgert wordt als facebook
of pinterest leuk voor even en jongeren maar zie niet dat de wereld aan het yo en gaat


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen