alice christmas

alice christmas

dinsdag 29 juli 2014

herlezen ! jammer genoeg geen boeken tips deze zomer !

ik ben maar weer wat boeken aan het herlezen
wat ik heb door de jaren al best veel  boeken gelezen  uit de bieb of uit de boekenwinkels
maar zomer tijd is erg fijn om te lezen alleen er is een nadeel in de zomer tijd komen er vaak minder nieuwe boeken uit en is het vaak heel rustig in schrijversland dat begint pas weer op gang te komen in september vaak proberen auteurs nog net voor de zomer een nieuw boek uit te brengen en daarna wordt het heel stil vaak  er komen vaak meer boeken uit in het herfst winter en lente en in de zomer maanden zijn het vaak herdruken dus dacht ik als het nu wat stil is  in boekenland dan  ga ik gewoon lekker herlezen ook erg leuk dus pak ik  stapel boeken die ik ooit al eens gelezen heb vind het niet erg  om te herlezen  oke je kent het verhaal al maar soms valt je bij de 2e of 3e  x keer net weer andere details op waar je eerst niet aandacht over er overheen gelezen hebt of eerst niet zag en bij mooi boek vind ik het ook niet zo erg om het meerdere malen te lezen er zijn mensen die een boek maar 1 x keer lezen zo jammer ik vraag mij dan altijd af  was het niet goed of heb je geen fantasy of verbeelding was het boek slecht of saai misschien ik maak altijd onderscheid tussen boeken mooi goede en slechte
en je moet weten dat ik bijna geen boek weg kan doen of zelfs uitleen aan mensen  wat ik weet niet hoe andere mensen er mee om gaan das ook wel vreemde tic dus ik leen mijn boeken zelf niet uit wel geef ik wel boeken tips aan mensen wat leuk boek is of mooie schrijver   zelf houd ik van boeken  fictie fantasy romans filosofies en historiche romans maar ook younadults zitten er tussen
thrillers lees ik alleen als het historische thrillers zijn  en ik hou van diepgang en tikje paranormaal in boeken  boeken met een onverwacht einde lees  nederlands maar soms ook engels omdat soms het boek mooier is in de oorspronkelijke taal je voel dan meer wat de schrijver bedoelt een dokters roman of bouquete reeks  ala flut roman zie je mij niet gauw lezen maar dat heb ik ook  roddelbladen  heb daar niks mee maar een leuk kinderboek  de prente boeken zijn tegenwoordig zo leuk en grappig wil ik nog wel eens doorbladeren bij de boeken winkels zo leuk zijn die tegenwoordig maar goed heb paar vaste favoriete schrijvers en als die met iets news komen dan  krijg ik de kriebels en dan ja dan moet je het gewoon lezen tegenwoordig worden veel boeken verfilmd  en dan ga ik de film vaak ook kijken maar ik blijf wel vaak trouw aan het boek vaak zijn die toch beter !
jullie hebben misschien al gemerkt dat ik in deze periode weining boeken tips meer post nou ik hoop dat dat gauw weer komt in sept want er is nu gewoon niet  veel te vinden op boek news vandaar dat ik nu ook herlees en daar is soms ook niks mis mee

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen