alice christmas

alice christmas

woensdag 23 juli 2014

niet weg geweest ! had virus

nou  ik ben dus weer aan het bloggen  geslagen ik zou op dit moment  in engeland  wezen maar  vlak voor mijn vertrek werd ik niet fit en had ik last van griep verschijnselen met keelpijn en zag het niet zitten op heel vroeg met een groep mensen in bij 33 graden in bus te zitten als je je niet goed voelde
 het viel uiteindelijk wel wat mee maar dat kan ik nu zeggen dat weet je niet als je weg gaat en als in engeland bent en je wordt nog zieker is ook niet handig of leuk ook niet voor de andere mensen en de groep waar je mee reist dan heb je er niet veel aan ook al vind ik het erg jammer
komt wel weer ga later nog wel eens weer  naar england heb dus mijn koffers weer uit gepakt en alles weer aan de kant gebracht  ten tweede kreeg ik  vlak voordat ik zou vertreken ook minder leuk news  te horen van mijn familie  en dat kwam ook plotseling en onverwacht en op de de zelfde dag werd  ook bekend van de vliegtuigramp  waar veel nederlandse mensen bij omgekomen zijn dus tada weg  was de weerstand  denk dat het  alles bijelkaar was maar goed gaat nu weer wat beter gelukkig !
soms heb je dat niet leuk maar ja ! dat gaat  soms zo

dus tot nu toe geen reisverslag of fotos van mijn reis
maar die komen later wel keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen