alice christmas

alice christmas

woensdag 13 augustus 2014

wat ik nu lees ! van de bieb

 ja ik weet het het is  vrij laat ga zo ook nog wat lezen en  slapen want  moet morgen weer vroeg op maar op het moment lees ik
de nl versie van longbourn uit de bieb had dit boek ook al in
het engels gelezen maar soms vind ik het gewoon leuk om beiden
 te lezen en dit is de nederlandse versie dutch version maar ik vind hem vrij goed  vertaald  zeker niet slecht wat je soms wel hebt met
sommige boeken op dit boek heb  ik ongeveer  3  maanden moeten wachten omdat het steeds uit was geleend
maar ben nu op  de helft het  het is een spinoff  pride and prejudice het boek en film van jane austen over de bennet family met jane  elisabeth  lydia mary maar voor mr darcy echt in beeld was en het gaat vooral niet op the upper class  en de bennet family maar om down stairs  het dienst personeel en de dienstmeiden het boek wordt verteld door de ogen van een dienstmeid
dus krijg je een hele andere kijk en kant te zien je ziet meer  vanuit de kant van het personeel


erg mooi geschreven en gedaan het boek zal ook verfilmd gaan worden er wordt een film / movie
of  tv  serie van gemaakt dat zijn ze van plan !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen