alice christmas

alice christmas

zaterdag 20 september 2014

1 2 3 warme chocolade melk ! tip van hagelslag bij nood gebruiken !

tja je kent dat vast wel   gister avond had ik erg veel zin in een kopje chocolademelk zat lekker voor tv
bbc 2 te kijken en om uur of 20 .30  dacht mmm  heb eigenlijk wel zin in kopje chocolade  maar ja  had het niet in huis dus dan maar thee ook goed ! dacht ik dan tot dat ik een idee kreeg  je kent vast wel die houten stokjes chocolade die je bij de lidil of xenos of bio  supermarkten kunt kopen ook die had ik dit keer niet in huis dus dat werd hem ook niet!  je kunt daar mee roeren in warme melk en hopla chocolade melk  maar dat ging nu ook niet door tot ik dacht hey ik heb nog groot pak xl  hagelslag  extra puur in huis  en ga het gewoon proberen dus pak een beker en schud er wat hagelslag in en de rest  melk en  doe het paar minuten in de magnetron je kunt ook warme melk maken op het vuur wat je zelf wil  en het werkt super binnen  een paar minuten tada heb warme chocolade melk! even door roeren met een lepel het lijkt wat op van die chocolade van de v&d  winkels je kent ze wel van die korrels in melk wit of puur maar hagelslag werkt dus ook en je kunt het dus niet alleen op brood of als deco over cake of ijs  doen maar ook chocolade melk mee maken erg handig als je het even niet in huis hebt of ben vergeten! te halen  je kunt alle soorten gebruiken puur melk wit gemixt of bio en fairtrade hagelslag je kunt het ook nog na smaak toepassen  sterk of licht minder of meer hagels grappig uit nood geboren maar  het is nog lekker ook !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen