alice christmas

alice christmas

vrijdag 26 september 2014

wind in de wilgen thee tuin in lelystad ! holland tea garden !

grappig bij toeval gevonden bij het sneupen op internet  een leuke  theetuin in lelystad holland
met de naam wind in de wilgen  ( wind in the willows tea garden) oke we gaan nu naar de herfst toe en het tuin weer is bijna weer voorbij maar toch ! volgend jaar weer een kans en misschien is de herfst vakantie nog mooi  maar ik plaats hier even een linkhttp://www.windindewilgen.nl/koffie-en-theeschenkerij beetje jammer dat ik er nu pas achterkom maar niks aan te doen vind de naam ook zo leuk naar een klassiek beroemd kinderboek je verwacht zo  pad  rat en das uit het lange gras springen !

1 opmerking:

  1. `Wind in de wilgen´ theetuin is erg leuk Leontien, ben er heel lang geleden een keer met onze tuinclub geweest, wij bezochten toen ook de bijbehorende heemtuin. Echt een aanrader.Ik heb echter de pad, rat en de das niet gezien, haha. Maar ik herinner me nog dat de naam naar het beroemde kinderboek me ook erg aansprak.
    Fijn weekend en groetjes,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen