alice christmas

alice christmas

zaterdag 25 oktober 2014

crea knutsel experiment uitprobeer vase !

ja ik ben maar even   bezig geweest met poging tot creatief bezig zijn  en nu ben ik niet zo crea bea  vlot typetje  wat in een hand omdraai en in een finger snap  iets uit haar mouw schud  jammer genoeg niet maar hey ik vind het wel  erg leuk en ik doe mijn best  laatst heb ik geblogt over  iets wat ik uit wou proberen  en daar ben ik nu even mee bezig heb het nu even snel snel uitgeprobeert want ik heb nu even niet de tijd om er rustig voor te gaan zitten en alles heel netjes en precies en mooi te doen  maar dat komt nog wel ik denk een schilderij voor aan  de muur van vlinders  of leuke wens kaartjes met vlinders is ook wel erg leuk zit nu nog
in de uitprobeer vase 0. 0  beetje uit proberen en ideeen op doen en krijgen en dat is erg leuk ook al komen vaak leuke ideetjes bij mij  ook niet zo snel aan waaien dat kost even tijd denk tijd  soms komt het heel snel en soms duurt het dagen voordat ik denk hey of dat ik iets op pinterest heb gezien en denk hey ja dat is leuk
ben dus nu alleen even bezig geweest met vlinders uit ponsen uit patron karton en denken wat ik er mee ga doen en toen ik paar had uit gepons  bleef ik met  het uitgeposte sjabloon zitten  en plots kwam daar een idee hey dat is leuk pakte een sjabloon op  en legde daar een leuk  ander patron karton onder  erg leuk voor wens kaartjes  heel simple maar een leuk effect  en zo kun je ook de resten gebruiken van wat je uit pondst
zal paar fotos plaatsen  het is nog niet erg netjes maar heb het even snel snel gedaan op dit moment de bedoeling is dat het wel veel netjeser wordt en mooier wordt maar daar moet je even de tijd voor nemen en hebben  dan kun je er een hele ochtend of middag voor uittreken en dat had ik nu niet want ik kreeg nog visite voor mijn verjaardag   op bezoek maar dit is een beetje het idee  het karton heb ik   zijn  vellen blok karton (cardboard) 32 vellen voor dubble kaarten bij de action in verschillende patronen ze hebben nu ook
kerst patronen maar je kunt ook oud behang of cadeau papier gebruiken of leuk kaft papier van boeken de ponds  komt geloof ik van internet want  die kreeg ik voor mijn verjaardag! maar je kunt ze ook bij hobbywinkels zaken vinden of op de markt soms  maar vind het echt een werkje wat je met vies herfst of winter weer kan doen als je toch niet naar buiten kan of gaat



2 opmerkingen:

  1. Het ziet er al veelbelovend uit Leontien! Leuk dat je lekker crea bezig bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. doe een poging tot maar vind wel erg leuk om te doen kwam net op het idee ik heb nog een pocket van de kringloop alice in wonderland maar hij ziet er wat uitgelezen uit
    ezels oren maar kan het wel gebruiken om leuke stukjes tekst uit te pondsen dus dat ga ik ook even uit proberen !

    BeantwoordenVerwijderen