alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

zondag 5 oktober 2014

my favoriet ! cream

ja heel traditional en tuttig  en klassiek mierzoet
maar dit is ze dan  dood gewone  baileys likeur
vrij simple  niks bijzonders maar je kunt er veelkanten mee uit en op  en nu geef ik toen
dat ik ook wel  vaak een look a like  heb  in plaats van the real thing  maar he het heeft er naast gelegen en komt uit de zelfde fabriek uiteindelijk en het is irish kan niet beter maar met dit  kleine flesje kun je zoveel kanten uit super multi fuctioneel
voor in allerlei koffie soorten hot chocolat  over ijs ice cream in een omas cake of taart om puur zo te drinken om mee te shaken als cocktails  in ice coffee door de appeltaart door fudge  door kwarktaart of door de slagroom je kunt met dit flesje zoveel kanten uit maar mensen die mij een beetje kennen weten dat ik super fan van dit goedje ben en dat al jaren trouw zweer aan haar en  je kunt nu op facebook en pinterest super leuke recepten vinden
met baileys van cocktails tot dessert taarten  coffees
zo simple maar super lekker !  en nu  ben ik iemand die zelden drinkt omdat ik het gewoon niet lekker vind
maar deze cream kan ik toch niet laten staan en af en toe heb ik echte baileys momentjes


                                                                                           
                                                                                       

2 opmerkingen:

  1. Lekker hè!
    Nog een fijne week,
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ook een baileys fan ymme ??
    jij ook fijne week

    BeantwoordenVerwijderen