alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

vrijdag 17 oktober 2014

new theetje new tea ! thee tip

ik ben nogal theeleut en nu zag ik laast in een magazine  een new editie van
dilmah exceptional tea  dilmah is een thee merk dat biologische en fairtrade thee tea maakt
en  de mensen  een eerlijk loon geven dus faittrade thee merk
de thee is ook erg lekker heb zelf  berry sensation  een keer gehad  en de rose vanilla is ook erg lekker
maar voor deze herfst en winter is er een nieuw theetje  namelijk deze english tofee peper mint tea !
 heb hem nog niet ergens gevonden in supermarkten of thee of natuurwinkels  maar misschien is hij
nog iets te new ! maar het lijkt mij wel wat om deze eens te proberen wie weet smaakt het helemaal niet
maar mischien is hij ook wel erg  lekker !

2 opmerkingen:

  1. Aparte combinatie. Ik hou niet zo van muntthee maar ben toch wel benieuwd. De Rose-vanille heb ik ook in de kast staan, die is lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja vond ik ook ben ook niet van de verse munt thee maar misschien is dit wel wat heb hem alleen nog in de winkels gezien de berrie sensation is ook erg lekker !

    BeantwoordenVerwijderen