alice christmas

alice christmas

dinsdag 25 november 2014

beetje saai maar gezellig blog moment met thee en daphne

je hebt soms van die dagen dat je even  gewoon niet weet waarover je kunt bloggen een blog off momentje
en ik ben  bang dat ik weer in zon momentje zit op dit moment  ligt  er niet aan  omdat ik niks te doen heb vlieg van het een in het ander momenteel dit weekend naar een kerstmarkt geweest in duitsland in oberhausen bij centro samen met mijn zus was erg gezellig maar heb haast geen fotos gemaakt maar goed je hebt soms dagen dat ik  erg veel blog en en veel leuke dingen zie  maar nu even niet jammer genoeg hopenlijk komt er gauw weer iets aan waaien en voorbij want het is beetje saai zo  komt waarschijnelijk wel weer goed voor de kerstperiode  maar nu even niet  helaas en ik kan hier wel vanalles gaan zitten  bedenken
en neerzetten maar dat is niet echt spontaan dus  ga ik dat niet doen  dus denk ik dat ik zo maar  een kop thee met een speculaasje  (spiced cookies ) neem en  de nieuw kerst editie van daphnes diary magazine ga door lezen misschien krijg ik dan wel weer inspiratie  http://www.daphnesdiary.com/en/
daphne kun je ook vinden op facebook met een nederlandse site en een engelse site   haar website is in 3 talen english german dutch haar blad wordt uitgegeven in het dutch german english  french  spanish en er komen meer talen bij sponsor van het magazine is http://www.clayre-eef.com/About-Clayre-Eef-sp-63.html




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen