alice christmas

alice christmas

dinsdag 23 december 2014

after dinner ! dessert tips ! by after eight

zelf ben ik nogal weg van mint chocolat  wat dat betreft had ik engels kunnen wezen en ik drink niet  zelden of niet vaak  bijna nooit alcohol  nee niet vanwege een cultuur of geloof maar vind het gewoon niet echt lekker wat ik zo af en toe wel eens drink maar dan een heel klein glaasje eigenlijk een klein borrel glaasje of vingerhoedje baileys of amaretto of een bessen likeur maar dat is alleen bij zon en feestdagen gewoon even voor de smaak maar goed ik ben dus weg van after eight of mint chocolade  alles wat die smaak maar heeft alleen heb je hier in nederland  alleen de chocolaatjes en geen ice cream of hot chocolat dessert of cake  van nu kan je dat natuurlijk allemaal zelf gaan maken maar dan moet je wel een oven hebben en dat heb ik niet dus maak ik het niet gauw klaar thuis nu ga ik eens per jaar op vakantie naar uk en dan ga ik mij toch los  op de mint chocolat  dingen tot dat je het zeg maar de ....... uit komt maar goed  je kunt  er dan weer een jaar mee doen ! ik kwam toevallig op de website en facebook site leuke after eight  dingen tegen oa ook
leuke en makkelijke desserts ze zijn wel in het engels maar simple en  niet heel lastig te
maken nee ik wordt niet betaald voor de info  voor after eight  maar vond de recepten zo leuk !


http://www.aftereight.co.uk/AfterEight-Desserts-Book.pdf



http://www.aftereight.co.uk/home/

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen