alice christmas

alice christmas

vrijdag 19 december 2014

kerst dessert christmas dessert monster !

hoi  daar was ik toch nog eventjes weer  tja kan nu nog volgende week zal het echt minder zijn vanwegge kerst en drukte  eromheen  inmiddels de  verjaardag cadeautjes voor mij vaders verjaardag gekocht de 24 ste  en druk bezig met mijn deel van het kerst diner  christmas diner ik ben  master of desserts  hi hi nee dat is er zo ingeslopen ik sta bekend bij de family  als toetjemonster  ( dessert monster ) like the cookie cant the blue one  me love desserts !  and desserts love me ! maar  (de  toetjes)  desserts in dutch zijn mega vaak en  je kunt er ongeveer  3 a 4 dagen van eten  met alle toeters en bellen en decoraties  maar dit jaar  had ik er geen puff voor en het wordt wel weer iets leuks vreemds en aparts met smaken  en ditjes en datjes
maar wil het dit jaar simple houden niet te veel  bling bling  in het toetje dessert  nu heb ik een heel leuk

idee ik  maak na afloop van het eten wij hoe burgerlijk ook we gaan gourmeten
burgerlijk maar  wel heel leuk en  ( the famous  dutch word gezellig !)  ( cosy)

gourmeten is iets typische  hollands  wij doen het vaak met feestdagen als  christmas  kerst en  of pasen
easter het is met kleine pannetjes om een grote tafel zitten  en je hebt het dan mini vlees  vis pannenkoeken groentes
fruit  en  saus dips er bij het is gezellig leuk en makkelijk en voor ieder wat wils ook als je  vegan bent kun je dit mee doen met vegan food

maar goed mijn dessert   ik ga witte warme chocolademelk  met klein beetje amerto likeur
en kaneel serveren met  kleine ice bon bons  met  mint chocolade  saus  ! en  thats it for this year
niet groot dit keer  maar hopenlijk wel lekker !


 mocht je nog niks leuks hebben gevonden voor inspiratie

 als dessert  google of kijk eens op pinterest onder christmas desserts vind je vast
iets leuks en lekker s !

https://www.google.nl/search?q=gourmetten+wikipedia&espv=2&biw=1366&bih=657&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=DjCUVKr8JIXX7QbzsoDYDg&ved=0CAYQ_AUoAQ#tbm=isch&q=gourmetten&imgdii=_

link buton gives an idea impression of the whole gourmet thing !




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen