alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 8 december 2014

leuke kerst kaart idee tip

 vond nog leuk zelf maak ideetje voor een kerstkaart zelf maak ik ze  ook dit jaar niet zelf want  ik heb een hele grote familie en vrienden en als je dan stuk of  30 a 50 kaartjes zelf  gaat maken mag je  wel in de zomer er mee beginnen das heel werk  het is niet dat ik kaarten maken niet leuk vind maar wil het graag mooi en rustig doen  en je begint vaak er te laat mee zodat je  alles niet op tijd af hebt dus  misschien dat ik volgend jaar dan  vroeg moet beginnen ik vind hobby knutselen wel erg leuk en vooral kaarten maar ik ben een langzame werker en geen lopende band maar goed misschien zijn er wel hele creatieve mensen die dit zo even hupla inelkaar flantsen oa pabo studenten kleuterjuffen/ man vrouw docenten of activiteiten begeleisters /man vrouw  die dit zo klaar hebben mij moet je ook niet zomaar aan de origami  neer zetten japanse vouw kunst erg mooi hoor !  maar dan zit ik er met pasen nog aan! veel te priegel en ingewikkeld ik hou van makkelijk en  simple en leuk effect maar veel van die papier creaties zijn toch niet zo heel simple ziet er simple uit maar doe het maar eens  dan val het vaak toch beetje tegen !
dit is volgens volgens mij nog wel te doen en met leuke bedrukte vouw papier  ziet het er ook erg leuk uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen