alice christmas

alice christmas

zondag 14 december 2014

made by me !

met alle kerstdrukkte verjaardagen in dec  famillie naaste familie want mij mijn  vader en zus zijn beiden jarig in dec de een net na sinterklaas zus en mijn vader 24 dec dus vaak extra druk zo voor de feestdagen maar wel heel gezellig vaak  maar ja mijn vader viert het vaak  later voor veel familie buren en vrienden wat ja 24 dec  heeft iedereen het vaak super druk ! dus vaak alleen de naaste familie komt dan even langs  mijn moeder zit in een( engelse) brassband  en speelt  alt ze heeft ook cornet gespeelt en speelt piano


( een kleine trompet gespeelt) en zij zit nu midden in de kerstmarkten en kerstconcerten dus daar gaan we dan ook  heen  en tussen door heb ik nog wat kaarten gemaakt geen kerst die zijn dit jaar gekocht volgend jaar ga ik ze wel zelf proberen te maken maar moet ongeveer 40 stuks maken en was er nu te laat mee ! dat kost wel wat tijd dus begin ik volgend jaar maar vroeg  heb nu even wat gewone kaartjes geknutselt  foto is bij mijn ouders thuis vanwege kerstconcert

het papier is blok papier van de action en van flow   magazine  de de kaartjes enveloppen zijn ook van de action shop en hebben een parelmoer glans

1 opmerking: