alice christmas

alice christmas

maandag 26 januari 2015

broughton castle ! near banbury cotswolds ! oxfordshire



2 jaar gelden heb ik  een reis  tuinreis door de cotswolds gemaakt  en gingen we verschillende tuinen en  landhuizen  bekijken  we kwamen ook op het landgoed van broughton castle  wat in de zomer maanden open is voor publiek de tuinen en het huis hebben veel indruk gemaakt  en je voelt je even terug in de tijd
stappen het huis stamt uit 1300 maar is ook weer verwoest door oorlog en later weer herbouwd mocht je van oude huizen of tuinen houden is dit  huis inderdaad erg mooi aangelegt  later toen ik weer thuis was hoorde ik dat op deze locaties ook opnamens  van jane austen films zijn genomen en jane eyre shakespeare in love

nu heb je veel landhuizen in engeland uk waar ze veel opnamens voor jane austen films of andere costume drama series van bbc  opnamens maken je zou een hele bbc costume drama locations houses en castles tour kunnen doen wat  bij veel huizen is weleens gefilmd maar dit huis en nog  een ander waar ik later nog eens over ga bloggen
sprak mij het meeste aan van deze reis we werden heel vriendelijk ontvangen en kregen een rondleiding door het huis en de tuinen  op het landgoed in de  oude stallen zit nu een eetgelegenheid waar je sandwiches soup tea  cake bread  and a hot lunch
                                                                                      kunt krijgen ! http://en.wikipedia.org/wiki/Broughton_Castle






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen