alice christmas

alice christmas

woensdag 14 januari 2015

nailed it budget lakjes

bij toeval  kwam ik deze mini lakjes tegen  van het eigenmerk van etos ging eigenlijk voor een deo en douchegel maar ja je kent dat wel dan kom je ook weer  iets tegen  wat leuk is en  niet heel kostbaar
ik vind  nagelak wel  leuk niet te  veel en niet op alle nagels ik doe vaak alleen de kleine vingers pinkjes
wat ik wel erg leuk vind van de lakjes zijn de kleur en  effectjes en en de namen van  de lakjes nu heb ik ook  vaak hema lakjes  wat daar heb je veel keuze in  tinten en kleuren en ze zijn redelijk geprijst en  houden goed  en lang ook de base en top coat zijn super van de hema alleen mis ik bij hema de grappige leuke namen voor de lakjes   weet dat hema van basic houd maar  toch een leuk naampje zou leuk wezen in plaats
van mint groen of coral roze  of lila maar  verder zijn ze uitstekend prima niks mis mee !
nu scheeld het dat ik  niet merkgevoelig ben voor dit soort dingentjes ik hoef geen  dure merk
waar je 14 euro voor 1 lakje betaalt  je betaalt dan vaak de naam  nee eigen merk of een goedkoop merk
is net zo leuk en goed   ook de action shop heeft leuke lakjes voor weinig geld er moet alleen je kleur tussen zitten  zelf ben ook weg van essences nagelak die je bij kruidvat kunt krijgen niet duur budget en dierenproefvrij maar ook primark  heeft erg leuke lakjes  en veel keuze maakt mij niet uit of het essie
opi  sally hansen of andere dure merken zijn /  je hebt natuurlijk ook merken als zoya of bodshop of lush ciate nagelak  deze zijn duurder omdat er geen of weining gifstoffen in zouden zitten en op basis van soya of niet op dieren zijn getest zouden zijn deze zijn iets duurder maar het grootste gedeelte van de nagelak zit toch het zelfde in als in alle anderen rotzooi en of je nu dure rotzooi of goedkope rotzooi  lakt dat blijft het zelfde
behalve dan bij de iets natuurlijk lalkjes met soja en op basis van water lakjes waar geen of veel minder troep in zit  dan is men wel bereid op er iets meer voor te geven  maar bijna alle grote merken zijn niet
gif vrij dat geeft niet dat is keuze die je maakt   en zolang je niet 24 uur in geurdampen van de nagelak  zit
valt het ook wel  beetje mee maargoed met budget is niet zoveel mis  vaak kun je leuke kleutjes vinden
voor weing en bedenk dan ook  alle lak moet ergens uit een fabriek komen ook de budget en vaak worden deze ook door grote merken gemaakt je weet alleen niet welke  je komt niet voor niets soms het zelfde of look a like tegen die erg veel weg heeft van een opi of een ander merk en dan denk je dat heeft iets weg van
dat lakje  dus budget is niks mis mee





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen