alice christmas

alice christmas

donderdag 22 januari 2015

niet zo muggen mok ! thee iedereen

ik ben een echte theeleut drink liters thee  ( en ik ben niet eens engels van oorsprong ?)  had er geen probleem mee gehad hoor !  ( om engels te wezen ) maar ja ik ben  het niet dus niks aan te doen mijn ouders zijn oernederlands  en drinken dus veel koffie coffee wat daar staan wij nederlanders om bekend veel koffie
niks mis met koffie hoor ! alleen als je te veel drinkt ga je er van stuiteren dus daarom drink ik thee als ik heel soms eens kopje koffie drink is het latte veel melk of met een smaakje caramel of chocolat drink ik dan wel weer maar deze zijn niet sterk drink ook wel ice coffee  daar kan ik op de een of andere manier ook tegen en valt ook niet erg zwaar  maar goed het  engelse gebruik van thee vind ik wel oke  daar is niks mis mee
juist wel heel gezellig ! en vergeet de biscuits niet ! zonder dat is het maar een saaie boel
nu drink ik het liefst  thee uit een  mok/ mug en niet uit een glas ook al blijft het daar langer hot  heet in zeker met die glazen van nu  dubbel wanden met thermo glas vind het zo al vaak warm genoeg dus dat hoeft van mij dan weer  niet zo wat ik dan wel weer leuk vind zijn vrolijke mokken mugs bekers om het uit te drinken
en eerlijk gezegt vind je leuke vrolijke mokken te weining ik drink mijn thee ook wel uit oude vintage kopjes van  oma of de kringloop winkel ( charity shop or nanna grandmother) maar vaak vind ik dat nederland best
saaie mokken heeft  en als er  dan eens een leuke mok tussen zit  dan zijn ze veelste duur  vaak zijn leuke mokken veelste duur ! maar kijk maar eens in engeland bij uitstek het land van leuke teamugs leuke thee mokken en tea dingentjes dit en datjes  het aanbod daar is erg groot small large en extra large mugs in alle denkbare  patronen en afbeeldingen de leukste vind ik die van cath kidston dit is een brits merk
oa de engelse pip studio  er zijn nog geen shops van haar in nederland maar ze verkopen van alles met leuke prints kleurtjes en  patronen  het is natuurlijk super brits  maar ook super vrolijk en leuk cath kidston staat bekend om haar tassen  en stoffen bedrukt met stippen dots en bloementjes het is een soort jongere versie van laura ashley  maar ik vind vooral haar tassen en mugs erg leuk
wat daar wordt je al vroklijk van als je het ziet in nederland is het erg moeilijk aan tekomen maar je kunt
wel via haar website bestellen   en als je  bij toeval in engeland bent kun je even gaan kijken in haar shops
in de meeste grote steden  zit wel een cath kidston shop a
happy tea  for everyone als je  hier niet van op vrolijkt



http://www.cathkidston.com/



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen