alice christmas

alice christmas

donderdag 12 februari 2015

hoera hurray !

hurray vandaag  wordt mijn blog  4 jaar ik ben alweer  vier jaar aan het bloggen jeetje zeg  wat lang al  nooit gedacht dat je het het zo lang volhoud als blogger omdat er erg veel blogs zijn en het niet altijd makkelijk is om over bepaalde dingen te bloggen  soms wil het totaal niet en echt ik had nooi gedacht dat ik het al 4 jaar vol zal houden ik vind het nog steeds erg leuk om te doen maar je hebt natuurlijk goede blog dagen en slechte of anti blog dagn of blocker blog dagen dat je niks weet om over te bloggen en meestal is dat bij mij zo net na de kerst periode jan  feb maart vind ik zelf de moeilijkste maanden maar goed dat houd je toch
ben  er nog steeds blij mee dat er nog steeds mensen zijn  die
af en toe een kijkje nemen op tumbels  into wonderland
wat in het begin  het eerste jaar dat ik begon met bloggen dacht ik ja wie leest nou mijn blogs wie wil er nu mijn persoonlijke dingen lezen of dingen als hobbys intresses of uitjes of tips lezen  geen mens toch !  maar dat had ik toch beetje verkeerd in geschat ben ik bang
 oke   mijn blog is niet het hipste van het hipst en  ik doe ook niet aan sponsors of gift aways
en cadeautjes   maar het is wel een heel persoonlijk blog een stukje van mezelf
en ik vind het erg leuk om het te delen met jullie

daarvoor wil ik jullie als trouwe blog  fans erg bedanken wat zonder jullie kon ik er nu wel
mee stoppen en ophouden als je als blog  geen lezers meer kan vinden dan heb je geen blog meer dan ben je blog out ( ongeveer het zelfde als knock out maar dan met een blog)

dus van daar beste  mensen  blog lezers a big  THANK YOU  from me to  you  voor
het lezen van de blog  post ! op tumbels  heel erg bedankt dan doe je het toch niet voor niks
groetjes en hele fijne week  leon10

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je vier blogjaren. Heb weer even bijgelezen, je post zo veel bijna niet bij te houden. Zelf weet ik ook altijd zoveel om over te schrijven maar ik heb simpelweg niet genoeg tijd. Heb van de week de film Letters to Juliet ook gezien, heerlijk romantisch. En ik zag ook dat je een boek van Esther Freud hebt gelezen, leuk, ik heb pas Zomer in Gaglow van Esther Freud gelezen, ook mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje wel janneke ja ik probeer wel vaak iedere dag iets te bloggen maar dat lukt mij vaak ook niet hoor ! je hebt ook nog andere bezigheden en werk en verplichtingen
    en famillie en naasten maar ik probeer het zoveel mogenlijk ik blog niet vaak over mijn prive leven en mijn huis of woning af en toe komt daar eens een post voorbij of hobbys maar vaak over ditjes en datjes en dingen die mij opvallen of leuk vind of zijn post nogwel over vakanties of over dagjes weg of musea s die ik heb bezocht of gedaan heb maar dat is ook wel weer leuk en weer wat anders want je hebt zoveel huis tuin en keuken blogs die over hun eigen leven bloggen wat ook erg leuk is maar dan zou ik heel snel uitgeblogt zijn vermoed ik ja mooi he de film letters to juliet heb hem ooit in de bios gezien met een vriendin we vonden hem toen al erg leuk ben net in het boek van esther freud begonnen heb nog niet meer van haar gelezen dit is mijn eerste boek van haar ! maar heb hem nog niet uit ! maar ze schrijft wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je blogverjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen