alice christmas

alice christmas

maandag 16 februari 2015

boeken lees tip nederlands en engels

uk  usa
dutch


















dit  boek  ik kreeg een mini  introductie boekje van de dutch version nederlandse versie van dit boek
het is maar maar introductie  boekje dus een klein gedeelte  van dit boek   staat er in
 en tot nu toe vind ik het een erg mooi boek

het is van de american anthony doerr  en het boek heeft  the goodreads choice award 2014  gewonnen
voor best historical fiction de filmrechten zijn ook al verkocht van dit boek

voor liefhebbers van the book thief  de boekendief en haar naam  was sarah !

het is een vrij new boek/ book en is in  holland in januari verschenen !


ik zal nog even geduld moeten hebben  mijn bieb heeft hem nog niet  !
maar ik wacht wel eventjes hij komt vast wel in de bieb

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen