alice christmas

alice christmas

donderdag 19 februari 2015

de weers stand ? voor deze week pollen in de lucht ( klein klaag blogje) en een lekkere regenbui!

zal de komende dagen misschien iets minder posten want
ben al een  een tijdje niet zo fit  en dacht eerst dat het een griepjes was of een keel onsteking
maar  het is een luchtweg infectie met  benauwdheid heesheid onstonken keel en een droge vaszittende nare kriebel  hoest
en dat is erg vervelend ben al paar dagen niet bij stem en erg hees en mijn energie is helemaal foetsie weerstand is helemaal weg verdwenen zit erg vol  op de borst erg moe ook kom net bij de huisarts vandaan en en zit nu aan de ventolin en flixotide om alles weer rustig en normaal te krijgen het is dus een allergische reactie  heb nu eerst dit gekregen en over 14 dagen moet ik dan weer terug komen voor
controle en paar testen ik heb wel  vaker deze  klachten gehad en altijd omstreeks  feb, maart, april,
testen gedaan voor hooikoorts  maar daar kwam   toen niks  uit dat dat het niet was maar had vanochtend
een andere huisarts dan mijn eigen en zij zei dat dat wel vaker voorkomt dat dat kan gebeuren dat die testen
niet zo erg betrouwbaar zijn en omdat ik zelf het gevoel en idee heb dat het van de boompollen van  berk hazelaar en els bomen komt omdat  de klachten vaak terug keren ieder jaar in feb maart april  en na deze maanden is het
over en weg en omdat ik met mooi  droog weer meer last heb dan met regen dagen   wat toch beetje  vreemd is en apart
maar de arts zei dat ze ook wat testjes wil doen dus maar hopen dat het snel werkt
en weer beter wordt nu wat je wordt hier letterlijk onzettend futloos en moe van
dus  hopenlijk waait het snel weer over en weg  en voel ik me gauw weer iets beter
dan nu op dit moment en verder zit ik aan het kruidenkastje van oma hoestdrank met tijm
 mentol neuspray dr vogel hooi koorts tabletten  keel tabletten  en dropjes ( opzich is dat dropjes niet heel erg ) bah wat is weerstand toch vervelend
zo af entoe  voel mij nu echt zon klein donderwolkje prikkelbaar  niet fit en moe


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen