alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 16 februari 2015

een klein kiezelsteentje/ a little tiny pebble

schaap steentje / sheep pebble
dit kleine steentje kreeg  ik cadeau van mijn tante  we hadden nog een feestje van mijn moeder en ze nam voor alle 3  mijn moeder zus en ikzelf een klein steentje mee wat ze zelf had gevonden en  heeft beschildert  mijn moeder had een uiltje want zij verzamelt die oa( zoals men ook olifanten of muizen verzamelt in een kast) voor mijn zus een penguin want zij had iets met penguins vroeger
wat die had ze vroeger als de knuffel  en die heeft  ze nog steeds oud grijs en groezelig met een lamme vleugel  zonder dat beest  kon ze niet slapen als kind
flippy hete dat beest ze heeft hem nog steeds bewaard en ik denk dat hij ook nooit weg gaat

en als we vroeger naar de dierentuin in emmen gingen dan moesten we altijd langs de  peguins
we begonnen er mee en eindegen er dan ook weer mee en dat  was niet  heel erg  je kon uren kijken
naar die beestjes trouwens de walrus en de zeeleeuwen  en honden ook en dat waren de buren ze stonden naast elkaar maar goed terug naar de steentjes   op de foto zie je mijn steentje

en dat is een schaap ( sheep) wat ik heb weer iets met deze beestjes geen idee hoe maar vind ze gewoon er leuk misschien komt het door drenthe  de provincie waar ik geboren ben daar komen ook veel schapen voor   maar  ik ben ook erg weg van de uk  ireland scotland wales engeland en ja  daar hebben ze natuurlijk ook deze wollige  vriendjes wooly friends or fluffy friends en zelf heel veel soorten  favoriet is the black head  sheep maar zelfs daarvan heb je heel veel soorten en rassen

maar ze heeft dus voor  iedereen een steentje beschildert  wat  heel kunstig is want wat een gepriegel probeer het maar eens je moet een vaste hand  hier voor hebben maar mijn tante heeft wel meer leuke
aparte vreemde rare dingentjes beschildert en gemaakt  ze heeft daar feeling voor
voor gepriegel en het wordt ook altijd mooi
maar je moet het ook in je hebben  ze is  kleuterleidster  geweest van beroep maar nu met pensioen
en die zijn vaak heel creatief dat zit op een of andere manier in hun bloed en dat gepriegel ook !

maar  het is een leuk lief steentje  erg leuk bedank  tante !


1 opmerking:

  1. Wat lief van je tante en wat een leuk schaapje! Beterschap met je hooikoorts!

    BeantwoordenVerwijderen