alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

woensdag 4 februari 2015

op visite !

even nog een post voordat ik weg moet om te werken ik ben vanochtend  bij een vriendin op  visite geweest  want ze is binnenkort jarig maar ik kon niet op de dag dat ze jarig is komen dus ben ik vanochtend maar op de bus gestapt en naar haar toe gegaan het was erg gezellig mijn vriendin m woont in een klein dorpje niet zover van mij vaandaan maar toch was erg koud  en beetje glad  onderweg  was erg gezellig en ik had natuurlijk wat  cadeautjes voor haar uitgezocht want dat hoort er dan beetje bij natuurlijk omdat ze  nogal creatief is had ik wat stofjes met leuke printjes ala cath kidston liberty of london laura ashley achtig of tilda voor haar gekocht ik vond ze bij de action shop  en omdat ze heel handig isletterlijk met de naaimachine is en creatief en het leuk vind
om te handwerken er ook een hobby boekje van mollymakes bij gedaan   daar staan vast wel leuke ideetjes in ook al vind je vaak ook erg leuke op pinterest  nu  houd ze ook net als ik van theeleuten dus een paar pakjes thee  en wat leuke mini cupcakes in bonbon vorm vond ik ook wel erg leuk om te geven
het was een leuke en erg gezellige ochtend we hebben fotos gekeken want vriendin  m is een tijdje geleden
een weekend naar york uk geweest en daar had ze erg leuke fotos van en die moest ik natuurlijk even zien !
he  zo gaat dat  en verder gaat ze binnekort  ook verhuizen ze blijft in het zelfde dorp en ook in de zelfde straat  heel toevallige  maar ze was al bezig met woon ideetjes op doen dus ze liet mij alvast wat kleuren en behang zien waar ze misschien wat mee gaat doen  erg mooi hoor M dat groene pastel poeder behangentje en verfje leuk hoor ! maar ondanks  dat zij jarig was had ze ook iets voor mij uit engeland mee genomen
wat erg lief en leuk was  heel erg bedankt voor de leuke cath kidston  spulletjes  vriendin M ben er erg blij mee ! bedankt leuk wat een verassing was dat !  ze komen bij de andere thee mokken van cath te staan !

mocht je het leuk vinden om  haar blog te bezoeken want zij blogt ook en heeft ook een
eigen blog  die ze bijhoud dit is de site http://huize-theemuts.blogspot.nl/

1 opmerking:

  1. Nou wat een lief stukje Leontien! Jij ook bedankt voor de gezelligheid en de erg leuke cadeautjes, ik ben super verwend!! Ik ga er morgen even over bloggen! :-) Fijne avond, ik ga zo met een van mijn nieuwe theetjes voor 'Door het oog van de naald' (jij vast ook ;-) )
    x Margriet

    BeantwoordenVerwijderen