alice christmas

alice christmas

maandag 30 maart 2015

beterschap kaartjes !

ik kwakel jammer genoeg nog steeds  na bijna het hele medicijnen kastje van de apotheek leeg te hebben
geslikt goede klant nu van de( apotheek) althans zo voelt nu
 hooi koorts bronchitis en neusbijholten onsteking  das geen fijne combi
 en het duurt verschriklijke lang allemaal  gaat wel steeds iets beter maar het gaat erg langzaam jammer
genoeg  nergens energie voor en gauw moe  tripje na de apotheek of supermarkt of drogist is dan al gauw een hele onderneming terwijl je dat anders in normale omstandigheden in tien minuten  loop en en nog zo fit als een hoentje bent daarna nu voel ik mij meer een zoutzak daarna heb nog steeds weinig lucht en mijn stem is ook nog steeds hees en val  weg  nu heb je dat  niet nodig voor een blog maar toch je kunt mensen niet fatsoenlijk te woord staan en antwoord geven en dat is niks hoop dat het nu snel opknapt want ik wordt er nu toch wel gallische van en ik wil toch liever geen obelix neigingen krijgen das ook zo primitief !
maar zo zie je maar weer dat gezondheid toch wel heel fijn is en heel belangrijk
je ben anders zo afhankelijk van iedereen om je heen en dat voel  niet fijn dat voelt als the s... word !
houd het netjes ! ben zelf iemand die niet zo vaak stil zit of zo en wil graag altijd wat te doen hebben
en dan is dit beetje boel balen dat het niet zo gaat als jij wilt of graag zou willen
dus zit ik wat te lezen en wat tv te kijken  en maar hopen dat het snel weer beter is
maar goed het is nu eenmaal zo en voor ik oud ben zal het wel weer weg zijn
denken we dan maar weer  heb al wel paar leuke kaartjes gekregen van het zorgcentrum
waar ik help  bij een dagopvang en dagbesteding en dat is dan wel weer heel leuk en aardig
iedereen oudere had er hun eigen naam ingezet en de leiding ook van de andere afdeling
is dat iets moeizamer want dat lukt deze mensen niet meer ivb met dementie maar
dus heeft de leding dat gedaan maar dat geeft niks het is toch erg leuk en goed bedoelt
dus ook al zijn we er nog niet helemaal  zon kaartje maakt het dan wel even
goed !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen