alice christmas

alice christmas

dinsdag 17 maart 2015

even een update ! niet fit


heb al tijdje niet meer veel geblogt omdat ik  nog steeds niet fit ben ben al paar keer na de huis arts geweest nu en  gisteren weer heb het nog steeds erg benauwd en heb nu weer andere medicijnen en een antibiotica kuur wat ik zit zo vol met vies spul wat onstoken is  mijn neus en keel  en dat moet er weg mijn stem is nog steeds niet optimaal het is een combinatie van verschillende  dingen  heb er vooral last van in deze periode
zo van feb tot  eind maart april en ben erg moe hopenlijk knap het nu  wat op met deze kuur  ik moet maandag weer terug komen bij mijn huisarts voor contole en  volgende week vrijdag een long funtie test doen maar dat kan nu nog niet heb nu al heel wat jumbo pakken zakdoekjes versleten dus  tempo 
heeft nu goede klant aan mij ! hoop dat ik binnekort weer wat meer zal posten maar nu is het even wat minder ik zit nu veel te lezen en  maar wat tv te kijken maar vind het maar niks
wil graag weer wat doen en ook weer helpen bij de ouderen maar ja zo gaat dat ook niet
dan hebben zij er ook niks aan

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen