alice christmas

alice christmas

donderdag 19 maart 2015

wat ik nu zelf lees ! engels en nederlands

lig nu wat op de bank wat  te lezen en tv te kijken en meer doe ik ook nog steeds niet zo vervelend
maar goed voorlopig maar wat rustig houden af en toe lees ik wat en val ik wat in slaap soms met mijn laptop op schoot wat series kijken  als afleiding anders zou ik  tegen de muren aanvliegen voelt als of ik
een grote slijmbal ben en hoest mij kapot heb nu  antbiotica kuur dus dat zou nu moeten gaan helpen
komt mij letterlijk de neus uit nu hi hi maar goed ziek is ziek en maar hopen dat het nu snel opknapt
en over gaat of op knap wat het voelt ongeveer zoooooooo!




deze van kate mosse in  het engels
dit boek wordt in mei  2015i n het nederlands verwacht
en is een hisorische thriller en speelt in engeland in de victorian time
heel mooi geschreven


dutch

en dit boek   had daar laast vorige maand al eens over geblogt
en hij is erg mooi geschreven beiden boeken komen van de bieb
en heeft mijn lieve moeder voor mij opgehaald en langs gebracht
zodat ik toch wat kan lezen nu

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen