alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 2 maart 2015

weer iets beter !

ja  daar was ik weer nog niet helemaal  de oude maar  het gaat het kan ook per dag verschillen nog wel  erg moe en heze maar wat minder benauwd  probeer toch maar iets te doen en wat kleine dingentjes niet te veel
beetje opbouwen weer  maar  anders is zo saai en  je hebt even afleiding woensdag ochtend  moet ik nog even terug komen bij de huisarts voor  testjes en controle het is meestal tijdelijk  deze klachten  maar toch twee maanden duren dan ook  ook best lang  gelukkig heb ik geen allergie voor gras pollen anders had je dubbel op en gras duurt langer met de bloei tijd maar goed je moet er weer doorheen ga deze week ook weer proberen te werken want ik heb  mij  2x afgemeld omdat ik er geen energie voor had en benauwd was dat is nog niet helemaal terug  maar ik vind thuis zitten ook niks  dus toch maar weer proberen

en daar zijn de  ouderen ( mensen)  en collegas  vast ook wel weer blij mee!

help   als  vrijwillger mee  in een zorgcentrum  op een dagbesteding / opvang
en bij  dementeren ouderen en dan is het  ook wel fijn als  paar  handen en werkzaamheden kan
weg nemen waar geen tijd voor is dat scheeld toch weer wat dus toch maar weer proberen
maar ben bang dat ik nog geen spel met de mensen kan doen want mijn stem is nog vrij heze en val weg soms maar dan probeer ik wel wat andere klusjes of taken te doen wat wel lukt http://www.weeronline.nl/Europa/Hooikoorts-Nederland/135
deze link vind ik zelf erg handig als je hooikoorts  hebt  je kunt per provincie in heel nederland
bekijken  hoe het weer is en welke pollen en hoeveel er  in de lucht hangt
het pollen weerbericht is alleen in de hooikoorts tijd  in de lucht


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen