alice christmas

alice christmas

vrijdag 10 april 2015

alles uit de kast !

he he heb vandaag maar mijn winterkast na lente/ zomer opgeruimd en om gewisseld en dat vind ik altijd een hele rot klusje en heel veel werk !
het is zeker geen hobby van mij om in mijn kast te snuffelen ik woon niet erg groot dus heb de luxe niet van een  grote of een inloopkast dus doe ik het nog steeds gewoon op de vertrouwde oudewetse manier  gewoon omwisselen.
en het was mij een klerebende hi hi ( rotzooi) bah heb  twee zaken weg gebracht met verwassen en pluis goed   en daar kom denk ik nog eentje bij maar ja het  is nu een beetje er tussen in heen en weer  weer type
je kent dat wel van regen zon naar koud en warm en weer terug om helemaal raar van te worden
want je weet niet wat je aan en uit moet trekken en kunt dragen dus hou je toch ook nog maar je winter jas en trui bij de hand tja beetje jantje huilt jantje lacht wisselvallige onstabiel weer  en wat wil je ook het is ook nog geen zomer daar zijn we naar op weg ! en soms gaat dat met veel hobbels  en regenbuien  dus ja
hoop dat de verwachtingen in mei wat stabieler zijn en worden maar oke dan heb ik  de kast gelukkig  al ready  to clothes nu ben ik helemaal niet echt ijdel ik trek wat aan en dat is het dan
en geef ook niet veel om  een merk als het maar leuk is en dat mag dan  best van H&M C&A primark
the sting  van een markt of kringloop komen   geen probleem maar het moet er wel leuk uitzien
ik val wel voor leuke kleuren en prints en patronen  een stoffen voel ook altijd even aan de stof
en het moet beetje staan natuurlijk  maar ik ben niet het type dat elke maand geld aan kleding uitgeeft
meestal 2x in het jaar  ( en met feestje bruiloft of kerst)   nog keer  iets extra maar thats it draag mijn
kleding ook helemaal af vaak af  hi hi tja net als  mannen die doen dat ook heel vaak  maar goed  dus dan moet ook gewoon weg want dan is het gewoon af  en dan gaat het na de kringloop en dan vind je het een paar maanden later als new in het rek bij  H&M  want je kunt tegewoordig oude kleding recyclen naar new  van vodden weer iets news maken  zo kan dat oude wollen geruite picknick kleed die je ooit weg hebt gedaan  ineens een tartan schots geruite rok bij h&m
zijn  of je oude poetsdoek zit dan in een cool  T- shirt of  omas oude bloementjes tafellaken wordt een bohemian look jurk  raar misschien  maar what the hack  ziet er toch leuk uit en niemand die het ziet of zegt
he zie ik daar zie ik daar toch mijn oude tafelkleed lopen ! nee je herkent het niet meer terug  joh maar goed ook want je wilt liever niet in tafellaken gezien worden
maar goed kleding shoppen doe ik ook niet echt voor de de lol  begrijp mij niet verkeerd hou wel van leuke kleren vrolijk met prints of zonder
alleen het shoppen en het passen en de hokjes al en de mensen massa want ja opeens bedenkt heel nederland oh jee ik heb niks meer in mijn kast momentje met gevolg dat iedereen dan tegelijk de stad in duikt en je uren voor een pas hok staat te wachten voor die ene bikini  bewijze van spreken ! die je in je hand houd  dan krijg ik het al warm en spaansbenauwd  van ben ook altijd weer erg blij als ik weer ben geslaagt in het shoppen hoera ! en dan hopen dat je weer tijd niet hoeft
maar ik zal toch weer even doormoeten bijten een  deze dagen want het is niet anders ik moet er toch wel iets bij hebben deze zomer dus tanden maar opelkaar en gewoon  maar gaan en kijken en kopen
grappige is hebt dit alleen bij kleding en niet bij  ditjes en datjes en voorwerpen of cadeautjes


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen