alice christmas

alice christmas

dinsdag 21 april 2015

boeken lees tip roman nederlands !

nieuw net uit
was even om een leuk kaartje uit voor iemand die net  een nieuw huisje heeft gekregen  en bij de boeken zaak zag  ik dit leuke boek liggen
erg grappig en vlot geschreven  beetje engelse schrijf style
maar de auteur is gewoon nederlands  en dit is haar debut roman haar 1ste boek http://www.lsamsterdam.nl/boek/piece-of-kate/

vind de title ook zo leuk best wel humor
na aanleiding van a piece of cake !

3 opmerkingen:

  1. Deze hebben wij ook in de winkel, lijkt me een erg leuk boek. Net als de nieuwste van Santa Montefiore, maar die had je al toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. sorry heb een reactie verdwijdert was dubbel

    ja ik ga ook kijken of de bieb hem al heeft ja de nieuwe santa heb ik al maar moet nog beginnen met lezen ! kan ook haast niet anders met het onderwerp ierland lees vaak alleen de boeken van haar met thema uk of ierland ze heeft ook verhalen over zuid frankrijk of franrijk geschreven en over zuid- amerika maar die trekken mij persoonlijk minder maar ja als bijvoorbeeld meer met frankrijk hebt vind je die boeken van haar weer leuker lees dus niet alles van haar wel haar korte verhalen.

    ben ook erg benieuwd na piece of kate !

    BeantwoordenVerwijderen