alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 20 april 2015

flowerpower setje new

laatst had ik mijn kleding kast opgeruimd en toen kwam ik er achter dat ik nog wel wat kleding nodig had  en ben dus nog om wat kleding wezen shoppen
nu is dat  niet echt een hobby want pas hok in pas hok uit en vooral broeken is een ramp heb nu in ieder geval  wat zomer broeken  in pastel en jungel of wood green en earl grey blue pebbel grey en een jeans gewoon blue
en heel wat basic  truitjes van de hema in veel kleurtjes die zitten lekker en zijn van bio cotton trouwens de broeken ook  die zijn van C&A bio cotton moet er misschien nog wel iets bij hebben
maar had nu ook al een groot gedeelte gekocht maar kon niet  in een keer  slagen  hangt ook vaak van de pasvorm en leuk fator af en ik ben vaak nogal zinnig
in kleding en wil ook niet de hoofd prijs  betalen wat je kunt erg leuk mooi zitten spul vinden
maar ik ga geen vermogen voor dure merk spul  neer tellen voor maar een stuk kleding zomer spul  wat je toch maar een jaar draagt didi en steps hebben super spul zit mooi blijf heel lang mooi maar als je daar een set koopt ben je al dik over de 200 250 kwijt en dan heb je maar 1 set belagelijk ook al is het erg mooi  spul en blijft het ook lang mooi en kleed het mooi af
voor schoenen of een feestjes oa bruiloft   vind ik het  een ander verhaal maar anders  geef ik dat liever uit
aan winterkleding omdat je daar in verhouding langer mee doet en ook vaak langer draagt hier in nederland
maar ik vond bij c&a  deze grappige sandalen en ze zijn weer hip ( zonder sokken graag heren)  heb geen idee hoe ze lopen maar heb ze voor erbij  waren ook niet erg kostbaar ! wel leather van leer moet ook nog paar goede schoenen op uren op te wandelen zonder pijn maar daar ben ik nog niet tegenaan gelopen hi hi grapje verder een pastel candy cotton roze broek
plus een blouse  met kleine bloementjes print ala liberty london van the sting shop als dat niet hippie is
weet ik het ook niet meer  nu nog een rok of jurk alleen niet te lang want ik ben niet zo lang en dan struikel je over sommige hippie flower soepjurken of rokken dus dat moet wel netjes zitten maar ja het is nog geen zomer dus tijd genoeg !

2 opmerkingen:

  1. Leuk setje, klinkt leuk met een roze broek erbij. Al kan deze ook prima op een spijkerbroek of mintkleur bijvoorbeeld. Leuke sandalen ook. Ik moet binnenkort ook maar eens wat zomerkleding shoppen. Zit the Sting ook in ** (jouw woonplaats)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi margriet ja dat blouseje kan op heel veel ben er ook wel blij mee coral kleur of baby blauw kan ook
    helaas zit hij hier niet ja vond de sandalen ook erg leuk om te zien maar weet niet of ze ook lekker of goed lopen maar voor het bedrag ze waren niet heel duur !

    BeantwoordenVerwijderen