alice christmas

alice christmas

woensdag 8 april 2015

nagelak kleuren die je kunt mixen maar pas wel op voor de naam op het flesje !

round and round the garden    En
mary mary quite contrary !

rose libertine  En
ring a ring o roses !
















vind het  nogal grappig om  kleuren bijelkaar  uit te zoeken van stof papier of blog achtergrond
je hebt vast wel ondekt dat ik  erg vaak verander van kleur en patroon op mijn blog dat is beetje een tic kijken wat
leuk bijelkaar past of staat als het niet mooi staat dan  zie je het niet terug
maar sinds je nagels lakken weer een dingentje is
heb ik dus ook ondekt dat je het daar ook heel goed mee kan doen en niet alleen op
kleur maar ook met  de namen veel merken geven de lakjes leuke rare bizare namen
maar ik zoek ze wel uit op leuk en niet te odinare of te raar  of te gekke titels want je staat zo met een flesje in je hand waar van je denkt nee toch ojee !
hoef niet perse met  fatale vamp/ of  lost my bikini in molokini /of my very first knockwurst ??  midnight skinny dip /of lose youre lingerie/ oragasm / lets get nude  of meer van dat soort rare  titles te lopen en je hebt ze nog veel erger .... wat ik hier liever niet neerzet
waar van ik zelf zo iets heb  van  ga je dat als meisje/ vrouw uberhaup echt dragen en wat wil je er mee zeggen of uitstralen en wat zegt het over jou dat wil je toch liever niet!

zo van oh wat leuk kleurtje draag jij op je nagels welke is dat !  eh ja  ik zou het niet hard op durfen uitspreken !
en daarom laat ik vaak leuke kleurtjes met wel hele bizare title gewoon liggen hoe leuk de kleur ook
want je heb ze er tussen  hoor ! waar van ik denk jemige moet dat nu zo. nu ben ik er misschien wat ouderwests in
maar je kunt ook  leuke kleuren vinden zonder al te rare rare titles
die opzich ook raar zijn maar
op een wat andere manier misschien is het wat preuts maar beter dan ordinare
en dan denk  wie heeft die titels bedacht vast geen vrouw die zetten dat soort rare dingen
niet op nagelakflesjes dus kies ik meestal voor schattig en leuk en aardig titles
in plaats van te uitdagen en ordinare



zal hier wat  combinaties   laten zien als idee
daisy days












bee a honey !
















chin up buttercup !







its the cherry on top

black cherries

EN

beries and cream  














ps. maak geen reclame voor rimmel uk!



 maar vond de flesje redelijk duidelijk



je zou het ook met andere  brands / merken kunnen

doen of  of drogisterij eigen merk



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen