alice christmas

alice christmas

maandag 13 april 2015

tea time wonderland !

bezocht laatst de engelse site van the tea shop  the wittard of chelsea soms vind ik het gewoon leuk
om  daar even op te kijken maar bestel eigenlijk nooit  omdat ik de verzend kosten best prijzig vind
en het van over  zee moet komen of by aire en je weet dan nooit zeker of het aankomt
dus blijft het vaak bij kijken en mocht  ik weer eens na engeland gaan dan neem ik dan vaak een kijkje
en dan neem ik het dan wel mee als ik het echt leuk vind

nu is  deze tea shop wel  mijn favoriete   in engeland ze hebben er niet alleen  tea maar ook veel coffee
alles fresh and organic bio fairtrade  en de raarste smaken  tea and coffee

nu zag ik weer iets leuk  van hun alice in wonderland  product line wat ook steeds meer uitbreid
een set  wonderland tea !  en weer new mugs ze verkopen er ook allerlei tea  mugs  tea potten coffee pots
losse tea verpakt of in zakje of blik maar ook biscuits en tja je hebt een alice  blog of niet
dus laat ik het  eventjes zien  een leuk boek er bij ehhe wat dacht je van alice in wonderland!  http://www.whittard.co.uk/?gclid=CP7kydPl8sQCFcuWtAod_m4AvQ

zo jammer dat ze geen company  in  the netherlands of holland hebben nou ja
misschien ook maar beter  want dat scheelt weer in de portomonee !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen