alice christmas

alice christmas

donderdag 7 mei 2015

blogpostje spam

 beste blog volgers  ja ik weet niet zo goed hoe ik jullie kan noemen  ik weet dat er redelijk veel mensen mijn blog af en toe volgen en er op kijken zo af en toe en daar ben ik  natuurlijk heel blij mee en waardeer ik ook heel erg  anders valt er voor mij  niet veel meer te bloggen oa famillie vrienden  kennisen misschien collegas  en natuurlijk ook andere bloggers   en bloggers die lid zijn van mijn blog en die mij volgen  je hoeft geen lid van mijn blog te zijn om mij blog te kunnen volgen  want dat kun je  zo ook wel doen maar als je  graag een  persoonlijk reactie van mij wilt hebben  doe ik dat alleen wanneer   je lid ben  van mijn blog en  dat ik jou blog ook kan volgen  als ik het  een leuk blog vind als ik geen info persoonlijke info kan krijgen van een reactie die men plaatst of geen info  over je blog of over jou heb dan verwijder ik de reacties niet omdat ik niet wil reargeren  maar meer omdat ik niet weet wie  het dan is  en dit uit  veiligheid  doe  ook bloggers hebben last van ongewenste  reacties en spam berichten helaas af en toe die kun je dan laten verwijderen ik ga dus ook niet reargeren op goed bedoelde berichten waarvan ik de afkomst en herkomst niet duidelijk is helaas voor sommige goed bedoelde mensen
maar ik heb in het verleden ook al veel spam reacties moeten verwijderen helaas het is niet zo dat ik de reacties niet waardeer maar ik wil weten wie er achter  de reactie zit en of het geen robot of  spam is je hebt
namenlijk ook mensen die het leuk vinden om te spamen en dat grappig vinden maar ik blog omdat ik het leuk vind en  als hobby niet als werk en verdien hier ook niks aan of mee dus spammers  hebben er niks aan
om mijn blog overhoop te spammen en dus ongewenste berichten achter te laten
( aan spammers begin zelf leuk blog  dan krijg je ook reacties en aandacht)
want daar gaat het dan gaat het meestal om  reacties zijn er leuk

alleen  spam berichten krijg ik liever niet !
ander ben ik weer genoodzaakt om een   code  in te voeren bij reacties plaatsen
maar dan kan  niet iedereen meer reargeren


dus I like a lot of ham but no spam please !








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen