alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

vrijdag 29 mei 2015

doctor who!! (phil) feel wat een show !

zat vandaag even het rtl 4 news te kijken en net iets voor zessen komt vaak dr phil er op ik kan mij altijd erg vermakem met dit programma niet omdat ik zon groot fan van hem ben maar  het vaak nergens op slaat zijn advies  ik heb ook het gevoel dat vrij nep en onecht is vaak en het alleen op de kijkcijfers gaat  en money
heb ook vaak het gevoel erbij dat het doorgestoken kaart is en vaak is het zo belagelijk en absurd dat ik vaak zoiets heb van  this is not real komt vooral bij mij over als acteurs werk met de grote hoofdrol voor dr phil het is sowieso erg amerikaans  en erg netjes want dr phil weet alles en lost ook alles op lijkt wel
huis tuin en familie problemen geen proleem  maar volgens mij kun je net zo goed een zelfhulpboek lezen dan
ik zet vaak het geluid af of zap even weg want heb het gevoel dat je gewoon belazerd wordt en alles is zo erg en opgeblazen maar dan komt dr phil de superhero en  hij komt je  helpen met een prodent smile eigenlijk is het om te lachen en te huilen en zou ik mij er totaal niet druk om moeten maken maar dan denk ik
wie o wie zend dit uit op tv het is er nu al jaren op rtl 4 en elke aflevering weer  nou ja kwart aflevering vraag ik mij toch nog steeds af wie kijkt hier nu na en helpt het degene ook echt  eigenlijk heeft het ook wel iets van comedy  ook het publiek vind dr phil geweldig  loves him oja hij heeft het ook steeds over een book die hij samen met zijn zoon heeft geschreven wat zo geweldig moet wezen maar het is eigenlijk gewoon een verkoopt truc heb niet zoveel met dr phil  programma  show omdat ik het voor een psycholoog/ psychiater nogal on psycholgische vind om op deze manier iemand te helpen en daar heel veeld geld en kijkcijfers voor terug krijgt sowieso zou ik als ik problemen heb het niet zomaar willen laten zien op tv ook niet voor geld
en ik vraag mij dan ook vaak af heeft dr phil ook echt geholpen wat je ziet vaak geen nazorg  show
met hoe het de mensen in zijn show is vergaan verder  maar misschien is dat wel erg europees denken
en ben ik daar te nuchter voor en ik snap dat hij zijn werk doet maar dat doen alle psychologen
en die komen niet allemaal op tv ik zie dr phil meer als een comedy show en dat zou het toch niet moeten zijn en wezen aangezien de onderwerpen maar dat wordt het wel zo jammer  is dat en ik hoef er ook niet na te kijken en ik doe het ook niet met opzet maar dan zet ik hem bij toeval op het news en is hij nog bezig met zijn show eerlijk gezegd heeft het ook wel iets van een andere bekende amerikaanse show die ook wereld beroemd is  the muppets en daar kun je ook erg veel van leren misschien nog veel veel en veel meer en trekt ook heel veel kijkcijfers en publiek

via internet dr phil and dr feel

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen