alice christmas

alice christmas

zondag 31 mei 2015

even een ......... momentje zucht !

eh heb vandaag niet zoveel zin om iets te bloggen want ik zou op reis deze zomer na de uk lake district yorkshire en deze reis die ik zou maken gaat helaas niet door te weining deelnemers  heel jammer  maar vind wel dat ze het beetje laat mededelen  zit nu te googlen op reizen die in de zelfde periode gaan maar dat valt tegen en veel is al volgeboekt of zijn al weg dus zit nu te zoek na city trips  omdat ik toch nog heel graag even weg wil en er even tussen uit en dat ik het volgend jaar weer probeer en dan in mei of zo in plaats van laat in de zomer want dan heb je dus kans dat de reis niet vertrekt dus deze zomer geen noord
england  helaas maar misschien dat ik nog wel een city trip doe naar parijs of cambridge of york voor paar dagen probeer te booken dat je toch even weg bent uit nl

london
york
cambridge
spreekt vanzelf !

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen