alice christmas

alice christmas

vrijdag 1 mei 2015

overal bloementjes uit de kringloop winkel little flowers everywhere second hands vintage find charity shop !

moest zo net eventjes na de bieb voor mijn boeken terug en een op tehalen en toen ik terug kwam ben ik nog even langs een  tweede hands winkeltje geweest  gewoon om even te sneupen
ze hadden  dit keer niet zoveel leuks ik kijk er graag vaak even tussen voor engelse thee kopjes  maar dit keer geen leuke kopjes te vinden nu heb ik mijn  kast volstaan met thee kopjes maar toch stel je voor dat je iets  echt bijzonders vind dan doe je toch zo weer wat anders weg na de kringloop winkel of inbreng charity shop or thrift store en dat vind een ander dan misschien wel weer  heel leuk dus  blijf af en toe toch wel sneupen in dit soort shops
maar dit keer geen porcelijn  maar kwam wel een
heel leuk t- shirt tegen en dat voor 2 euro
hij was gloed new en nog helemaal niet gedragen  en ik vond hem zo vrolijke bloementjes
print hebben dus dat was een koopje  leuk voor op een jeans   of jeans rokje dus heb hem
gewoon maar mee genomen tja voor 2 euro laat je het niet liggen toch !

tja soms kun je van iets van 2 euro al heel blij worden ben best wel blij met deze vondst




1 opmerking: