alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 15 juni 2015

ditjes en datjes even bij de action

tja ik moest nog wat dingentjes van de action halen en toe zag ik weer paar leuke dingen gekleurde kaarten om mee te knutselen met block patroon papier  want die had ik  niet meer in huis en als je even bij de action bent dan zie je al gaan veel meer leuks  zag nu 2  leuke pachwork  pakketjes om zelf een kussen hoes te naaien  het setje is compleet maar alleen kussen vulling  zit er niet bij in  er zijn in twee designs  verkrijgbaar
een springtouw ja eigenlijk voor meisjes maar  het is wel goed voor je conditie en je lijn dus heb hem toch meegenomen  om  er op mooie vrije dagen wat mee te gaan springen  omdat het vrij simple is om te doen en
ook nog best leuk ook achter huis in de tuin onderweg op vakantie ofzo schuur sponsjes want die waren ook op  en een computer muis want die van mij deed het niet meer piep !!!  thee lichtjes met berrries geur wat flesjes drinken en paken sap  duster schoonmaak doekjes leuke bloemen stickers voor de kaartjes die ik vaak zelf maak   en paar leuke  thee mokken in drie kleuren  en dan kom je op de vraag

heb ik het echt nodig!  en gebruik ik het allemaal sommige dingen wel andere weer niet
en is het echt nodig nee dat niet maar toch zo duur is het nu ook weer niet dus
denk je dat je het nodig hebt ehmmmmmm  eh wat zal ik zeggen neeeee/jaaaa  ik koop vaak wel
kleine dingentjes waar ik iets mee doe of wat op kan en wat ik  weer kan gebruiken
dus dit maal is het yes ik ga er wat mee doen of gebruiken weet alleen nog niet wat of wanneer
die kaarten maak ik regelmatig en dat patchwork naaisetje wil ik van het najaar uit proberen leuk voor de
herfst /winter maanden en ze waren 2 euro per stuk  dus leuk om uit te proberen als het niks wordt of het is
niet mijn ding pachworken dan is het niet heel bedrag wat je kwijt bent wou het gewoon eens uit proberen
of ik handig ben met pachwork en of ik het kan dus maar vind het nu beetje te mooi weer dus ik leg ze even weg voor de herfst/winter periode oh heb ook nog die leuke deco home  verf gekocht groen en roze
cottage green / antique pink   en zal nu even bedenken wat ik er mee ga doen of op pinterest kijken voor inspiratie  dus bijelkaar een zooitje ongeregeld niet bijelkaar passende dingentjes maar goed
soms heb je dat weleens zulke uitspatingen

action tea mugs / thee mokken
ps. ook verkrijbaar
met woord coffee
maar ja ik ben theeleut dus ga ik voor tea !
de text deed mij aan alice in wonderland denken
ps ze hebben  ze ook maat kleiner !

pachwork setjes pillows / kussen pachwork set

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen