alice christmas

alice christmas

dinsdag 16 juni 2015

feestjurkje ! outfit

binnenkort hebben wij feest in mijn familie en we zijn er erg drukt mee bezig
mijn ouders zijn begin july ( de 4e 40 jaar bijelkaar samen ( getrouwd) maar ja dat is tegenwoordig
ouderwets en oudbollig om te zeggen dus ja maar goed het is wel 40 jaar  en dat is dus tijd voor een feestje
nu zijn wij druk bezig  en we krijgen veel hulp van allekanten  kan niks loslaten en ik zeg niks wat mijn moeder leest weleens mijn blogposten maar jullie horen het wel na het feest  hoe het is geweest  maar ja bij een feestje hoort ook feestkleding en ja dan moet je gaan zoeken en ik wil er  wel leuk uit zien maar ook geen hoofdprijs betalen voor een jurkje wat je maar paar keer draagt en dan mooi hangt te wezen in de kast
dat overkomt mij weleens want ja bij een volgend feestje kun je niet in het zelfde gaan lopen als op de bruiloft  van tante   annie en haar man of familie of vrienden die gaan trouwen  ik heb geen tante annie maar goed bijwijze van spreken dan ! nu heb ik veel gepast en veel gezocht en veel aangetroken maar ik wilde iets  luchtigs en iets wat afkleed  want ik ben iets te zwaar maar ik  wil er nog iets van af voor 4 july dus ben ik gestopt met tussendoortjes om het op de dag zelf er weer aan te eten ( hi hi) ja je kan moeilijk niks eten op een feest  maar goed keuze uit veel prints en bloementjes maar heb nu simple zwart/wit stip jurkje
gevonden wat ook mooi af kleed gewoon een h&mentje niks bijzonder maar wel heel leuk en daar bij draag
ik   deze zwart/ wit grijze  veterschoentjes beetje  vintage jaren 20 style ze zijn van merk brand mustang zag ze bij v&d
in de uitverkoop ze staan ook leuk bij een jeans rokje of jeans en ze zijn niet heel hoog dus prima om dag mee te lopen en staan dus mijn outfit is klaar  en nu de rest nog ?





1 opmerking:

  1. Wat een mooie outfit, en juist leuk als die dan helemaal niet zo duur hoeft te zijn, terwijl je toch iets bijzonders hebt. Veel plezier met de voorpret!

    BeantwoordenVerwijderen