alice christmas

alice christmas

maandag 29 juni 2015

hittegolf oh no

ja deze week een hittegolf ya  so cool not dus  ben niet zon
hitte fan type   20  - 25  graden lekker gaat nog kun je ook nog iets doen maar warmer hoeft echt niet   zeker als je ook nog eens moet werken  en geen airco hebt dan is 33 graden of 30 snik heet zat
dus houd ik mij maar stil en rustig  maar zaterdag wordt het
33 graden en die dag hebben wij net  dat feestje van mijn ouders 40 jaar jubileum leuk maar wel extreem warm
en we hadden wel op mooi weer gehoopt maar dan niet van dit extreem
weer  weertje tja en we gaan ook fotos maken in de brandende zon
ja ik weet mag niet klachen maar doe het toch en met mijn huidtype
mag dat ook als  huid type 1 bijna doorzichtig wit veel sproeten rood of rossig of blond haar hebt en niet nooit bruin wordt maar zo rood  als een kreeft of vuurtoren en wordt daarna weer wit ja sommige mensen worden nu eenmaal niet bruin maar knal rood  kun je tegen smeren wat je wilt met factor 50 maar daar is geen beginnen aan mag maar 67 minuten in de volle zon  en anders voel je dat  wel  later en dan doe je dat nooit weer  zoek ook meestal bomen of schaduw op  heel gevoelig voor verbranden en huidkanker dus dan laat je het wel ook als het nog zulk mooi zonnig weer kan ook nooit in een hemje met spagetti bandjes want binnen no time  kun je kreeft soep van mij trekken niet alleen ouderen en zieke mensen hebben last van hitte of warmte ook mensen met hele lichte huid vinden het vaak niet te fijn om het verbranding gevaar  dan
nu kun je je zelf wat beschermen met een hoedje en een parasol  en wat lange kleding wat wel luchtig is maar  toch het voelt niet fijn dan !
yep voel nu even een   Eeyore momentje op komen  zucht !





ach well



of niet





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen