alice christmas

alice christmas

woensdag 17 juni 2015

natural beauty !

http://www.my7thheaven.com/

ik dacht laat ik ook eens even over vers fruit in beauty vorm
gaan bloggen ik ben eigenlijk niet een beauty bloggster
wat over  beauty producten zijn al heel veel blogs te vinden
en ik ben erg trouw aan mijn eigen vertrouwde producten die ik gebruik en dat zijn er maar heel weining  zelf gebruik ik heel weining make -up heel af en toe soms en nagelakje
een dagcreme remove tonic  zeep  badschuim  deo  shampoo  en heel soms een body lotion heel af en toe zo van de overgang van winter naar zomer want dan  zijn je benen zo droog maar dat is het  wel zon beetje  ik heb wel iets met producten waar kruiden planten of bessen in zitten dus meer  op natuurlijke basis
en zoals jullie weten ben ik een  grote fan van
lush uk  producten  omdat ze vol kruiden en fruit en planten zitten en ze heel goed werken maar ook niet alles van lush helpt je moet  het product zien te vindden wat bij je huid  past en en wat werkt voor jou huid je buurvrouw kan heel andere huid hebben dan die van mij en andere producten nodig hebben voor haar huid  mijn huid wat een gecombineerde huid is ben ik er achter of uit
 uit dat producten met kamille lavendel viola odorata viooltje  rose zwarte bessen  vannille en  zeewier erg goed helpen als je eenmaal weet  waar je huid op reargeerde of van op knapt en je ziet het resultaat  dan is dat best fijn ik had vroeger een on- perfecte huid veel acne  en puistjes  alles gebrobeert
veel drogisterij merken cremes met zwavel of zink  pepermunt tea tree  van beroemde  a brands niks hielp
tot ik dus  lush en  de maskers van montagne jeunesse ondekte toen  op mijn 18e  daarvoor was het vaak aan modderen met producten en kijken wat iets deed  vaak niks en dan begon je weer met ander potje zalfje flesje   oke deze produkten zijn beetje duurder maar ze helpen ook echt   er wordt niet veel reclame gemaakt voor ze  heel soms zie je ze voorbij komen in magazine of op een blog of vlog  maar ze zijn zoveel meer waard dan veel goedkoprer of  juist hele duure produten waar je alllebei te veel geld aan uitgeeft
de produkten van lush bodyshop de tuinen rituals montagne jeunesse zijn allemaal  meer op natuurlijke basis met veel kruiden en planten en fruit er in en vaak niet  op dieren getest en ecologische biologische en vegan
rituals werk minder voor mij persoonlijk dan maar dat is maar net wat je huid fijn vind

de maskers die je hier ziet had ik voor mijn vakantie gekocht om mee te nemen op reis
maar ja die gaat niet door dus bewaar ik ze voor andere keertje super handig voor in je toillettas
neemt geen ruimte in en ze zijn erg fijn in gebruik en je huid knapt er van op

je kunt ze vinden bij oa kruidvat / etos en de tuinen  in meedere soorten met verschillende planten of fruit
voor 1.80 het is  masker voor  een behandeling en ze verkoelen je huid ook



https://www.lush.co.uk/

https://www.lush.nl/

http://www.thebodyshop.co.uk/

http://www.thebodyshop.nl/


lush zeewier masker  na gebruik bewaren in koelkast
je kunt ze ook in vriezen  en in de freezer leggen

dag creme voor gemengde huid met lelie  oranje bloesem
en viootjes viola ordorata
honey I washed the kids soap zeep  de  beste en beroemste zeep van lush
met honing oranjebloesem en toffee voor een  babyzachte huid
producten die ik zelf erg fijn vind zijn en goed helpen en erg fijn zijn  / in gebruik. !

fijn voor op vakantie aan zee of op de camping
dag creme met oa
 veel lavendel tea- tree kamille
probleem huid

deo creme sea  minerals gevoelige huid
de beroemde sos cream van lush voor droge gevoelige of probleem huid
helpt bij van alles en nog wat huid uitslag  acne  droge huid  wondjes vlekjes
zonnebrand verkoeld en brengt vocht in
oa haver melk  roze  tea-tree lavendel kamille goudsbloem
je kunt het ook als gezicht creme gebruiken werkt fantastisch
de pot is in 3 maten verkrijgbaar bij lush small, middel, big



ps. dream cream wordt vaak bij huidziektes gebruikt
of bij blauweplekken  en kneuzingen

shampoo bar  lush seanik met zeewier  oranje bloesem en mimosa
handig voor in de koffer en lekt niet  gebruik  met law water
na gebruik goed laten drogen  paar uurtjes tot hij weer hard is
anders verkruimeld hij uitelkaar
je kunt meer wassingen uit deze bar halen dan uit een shampoo fles dus ook zuinig in gebruik


therme zeewier showergel

ook in mini formaat in toillet tasje  verkrijgbaar

zeewier lijn bodyshop  met mint en zeewier

new john frieda sea collection
een shampoo, conditioner en  seasalt  hair spray
met zeewier en mint blaadjes ruikt heerlijk
fris en zoet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen