alice christmas

alice christmas

maandag 15 juni 2015

panting the past !


ik ben nog al weg van een bepaalde type verf kalk achtig matt en nee het is  niet de beroemde annie sloan waar iedereen het over heeft  ook leuk maar ik vind painting the past een erg leuk  ook een company  uit
nee geen engeland america ireland maar juist  nl  gewoon ons eigen landje heeft  dit verf merk bedacht vind hun kleuren en de namen van hun verf erg leuk alleen een nadeel ( voor mij dan ik vind ze persoonlijk nog al prijzig en niet goedkoop )  dus ik zit mij vaak op facebook of pinterest te vergapen aan hun nieuwe kleuren
maar goed de action verkoop  een soort look a like  versie in verschillende kleuren en daar kun je ook veel leuks mee doen alleen  jammer dat ze maar paar soorten hebben je kunt er meubels mee verfen of houten voorwerpen het is op waterbasis en wat zag mijn oog dat ook panting de past een cottage green heeft in hun collectie grappige ! en hij lijkt ook nog erg veel op de kleur die van de action
panting the past  heeft ook kids collectie  met vrolijke  kleurtjes hun inspiratie halen ze uit het verleden history
geschiedenis vooral van engeland en frankrijk de natuur cultuur landhuizen countryside seaside cottages  met super leuke namen als green tea  morning tea afternoon tea bluebell  something blue  jeans blue
oyster pink rosewood pink enz enz  de naam zegt iets over het gevoel en de kleur en geeft je huis of meubels
een nostalgische gevoel en vind het net wat klassieker  dan annie sloan


kids collectie

http://www.paintingthepast.nl/



panting the past cottage green





action  cottage green

2 opmerkingen:

  1. Echt mooie verf en heerlijk om mee te werken. Ja, duur maar het is het waard, het dekt erg goed en met een bus kun je veel oppervlakten een ander gezicht geven. Ik ben fan! Groet El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dat is zo en het houd ook wel goed maar toch vind ik het wel erg prijzig
    helemaal als je meerdere kleuren nodig hebt vind het wel beter dan annie sloan
    en dat is ook niet goedkoop maar het resultaat is wel erg mooi met painting the past groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen