alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

dinsdag 14 juli 2015

a new little friend ! miss nosy

en dit is ze dan ik zag haar zitten op een  houtenplank  in een inbreng shop met tweedehands en zelfgemaakte spullentjes er is ergens lieve mevrouw geweest of oma die haar heeft gemaakt en haar met plezier heeft gehaakt een beetje nieuwgierig
beetje bang maar nam haar toch maar mee na huis  maar ze wil graag dingen ontdeken en mee maken en vooral overal bij zijn ze houd heel erg van dagjes weg uitjes bezoekjes en reizen en gezelligheid dus wie weet neem ik haar binnenkort wel ergens mee naar toe  dat is niet vreemd gebeurd steeds vaker  dat mensen  met een knuffel dier
op vakantie gaan of ze overal waar ze zijn op de foto zetten  dat is al tijdje zo en  leek mij ook leuk idee om af en toe een  blogje over  ja
wat is haar naam eigenlijk het is een muis een spitsmuis met lange snuit
en een staartje  dus leek het mij leuk om haar  sorry geef haar een  engelse naam  miss nosy leek mij wel wat
nosy als (nieuwgierig ) en omdat ze  houd van dagjes weg of  reizen vond ik dat wel passen altijd wel iets te ondekken  weet nog niet wanneer nosy  mee gaat  ( ze heeft wel aan gegeven dat ierland haar ook wel wat lijkt   ze hebben er vast goede kaas  maar ze houd ook van thee al  dus haar ja daar kan ik haast niet onder uit nu behalve als de reis niet door gaat maar ja dat weten we nu nog niet dus je zult over een tijdje vaker een blogje over  miss nosy  de spits muis  voorbij zien komen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen