alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 27 juli 2015

books on pinterest

 ik zat al een tijdje te bedenken dat het misschien ook wel leuk idee  was om wat favoriete boeken
die ik zelf graag lees en heb gelezen of nog wil gaan lezen van auteurs en schrijvers die ik zelf erg leuk vind om te lezen om daar een lijst van te  maken  en dat op mijn blog te zetten maar dat is nogal een werkje
dus doe ik dat niet omdat je dat ook steeds moet bijhouden dan maar toch vond het beetje jammer  omdat ik soms op dit blog ook lees tips en boeken tips geef van leuke boeken die ik zelf heb gelezen en boeken die
nieuw zijn of uitkomen die de moeite waard zijn van het lezen  of om gewoon in te beginnen
en toen dacht ik he dat moet toch anders kunnen en makkelijker en kwam toen op het idee om een
pinterest board te maken en die in mijn blog lijst toe tevoegen   waar ik dan af en toe wat  boeken
op pin  heb het wat afgewisselt met quotes van auteurs en klassiekers en alles wat met oude boeken en boeken te maken heeft zo dat het beetje speels wordt en niet zo saai

de boeken die er op staan heb ik zelf gelezen en stuk voor stuk hebben ze iets

mocht je van lezen houden en je weet niet wat je zal gaan lezen  dan kun je er tussen
kijken of er iets tussen staat wat je leuk lijkt het zijn alleen cover van boeken
maar met beetje hulp van google  kun je veel info over het boek vinden en de auteur

veel lees plezier !  ps. ik ben er net aan begonen dus er staan nog niet zoveel op
maar dat zal pin voor pin  steeds iets meer worden !




2 opmerkingen:

  1. Ik ben dol op boeken en op lezen, dus ga ik eens op pinterest kijken.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk janneke ja zelf vind ik lezen ook erg leuk alleen zo ik wat meer willen lezen
    dan wat mijn nu vaak lukt vaak in vakanties wat meer maar probeer elke maand wel
    1 of 2 boeken uit te lezen hoop dat meer mensen er iets aan hebben
    groetjes leontien en fijne week

    BeantwoordenVerwijderen