alice christmas

alice christmas

vrijdag 10 juli 2015

chocolicious mmmmm

was net even de stad in voor wat kleine boodschapen een tv gids niet dat ik het niet online kan vinden maar  koop steen vast de omroep max gids  als gewoonte  gewoon vanwege de ouderen en vind sommige max programmas best erg goed dus ja  die 85 cent doet het hem ook niet  en  deo want met dit weer gaat het heel snel met je deo  nu gebruik ik vaak geen deo spray vanwege  het gas wat er in zit en dat is niet zo fijn voor het milieu maar gebruik vaak tubes  creme werk erg goed  en blijft lang zitten en knip vaak de tube door net als bij tandpasta om er nog meer uit te halen dus in verhouding vaak nog goedkoper ook het is ook vaak makelijk mee te nemen  maar goed moest wat van deze kleine dingentjes hebben  want  anders begint het toch te ruiken he bah   nu stond ik in de kiosk voor de tv gids zag ik ook de nieuwe flow weekly
liggen met een leuk patroon van aardbeien  laat hem vaak liggen maar vond hem nu wel erg leuk
kijk vaak na het patroontje en even binnen in voor ik het  koop  maar deze keer nam ik hem mee 99 cent
en toen nog even lang de tuinen waar ik een maskertje had gekocht en daar hadden ze nu een  new  soort






 chocolade  organic fairtrade  handemade in engeland en ja daar moest ik natuurlijk
wat van uit proberen  dat begrijp je zeker wel  de smaken zijn ook beetje anders dan anders maar
dat is juist erg leuk om uit te proberen (let wel het is fair trade en organic  en dat betekent vaak dat het wel
wat meer kost dan een normale reep en je betaald natuurlijk ook voor het idee en het papiertje maar goed het oog wil ook wat http://www.seedandbean.co.uk/index.php

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen