alice christmas

alice christmas

maandag 13 juli 2015

ierland

na lang zoeken wikken en wegen ga ik dit jaar toch nog even weg  en nu niet meer na engeland of een city trip
 maar ik kan zwaaien na de overkant  als deze reis doorgaat want dat is nog wel puntje maar dan ga ik deze herfst nog  paar dagen na ierland  nu  ben ik er al veel vaker geweest maar de laaste keer was  in 2008 en dat is ook al tijdje geleden  nu is het zo ierland blijft ierland het gaat niet weg en het veranderd ook niet  heel veel  het blijft gewoon ierland en gelukkig maar  ik ga dit keer weer terug met mijn zus ben er al eens eerder met haar geweest ook wel alleen en ook met de familie maar zo met zijn tweetjes is ook vaak erg leuk en het blijft altijd weer mooi en leuk ben er ook wel in verschillende seizoenen  geweest van de lente tot zomer tot herfst en alles heeft wel iets  en is telkens anders  met natuur  maar dat heeft ook iets ben heel ierland al wel een door gekomen van zuiden tot midden en westen en noorden favoriete zijn connemara wicklow mountains county clare county kerry county donegal  the burren cliffs of moher  en de gaint causeway and antrim coast muckcross house  dublin  is ook erg leuke gezellige stad  en  alles ligt dicht bijelkaar veel te zien en te doen de mensen zijn erg aardig heel vriendelijk open en altijd in voor een praatje een grapje of sterk verhaal  en natuurlijk hebben ze the music in hun genen zitten sowieso is ierland het land van cultuur traditie geschienenis historie en natuur  dus  als je hier van houd dan zit je goed in ierland


deze herfst ga ik na het zuiden met kerry clare dublin cork in op het programa dus het kan wezen dat ik over een tijdje weer wat meer ga bloggen over deze streek en dingen
en nauurlijk als de reis doorgaat tenminste laat ik ook fotos zien  van de reis

ja vind het wel weer leuk om weer eens terug te gaan  denk dat nog veel het zelfde is gebeven
maar je weet maar nooit dus over een tijdje zal ik wat tips en info plaatsen over zuid ierland
en cork en dublin

2 opmerkingen:

  1. Jammer dat je zomerreis niet doorgaat, maar wat leuk dat je in de herfst naar Ierland gaat. Staat ook op mijn verlanglijstje daar eens heen te gaan.
    Lijk me een prachtig land. Mooie foto's, heerlijk die gekleurde huizen.
    Esther, van de blog pippa's hus, is daar in het voorjaar geweest en plaatste ook mooie foto's.
    alvast veel voorpret gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je laat ons al mooie foto´s van Ierland zien. Fijn dat je toch nog even er op uit gaat van de herfst ook al ben je al in Ierland geweest, maar wellicht was dat in een ander seizoen. Je maakt me bijna jaloers want Ierland staat ook nog op ons lijstje. Nu heb je, als het tenminste echt doorgaat, het vooruitzicht op een mooie reis. Veel plezier met de voorpret!
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen