alice christmas

alice christmas

vrijdag 10 juli 2015

kommkomer tijd 2

ja  op tv maar ook wel beetje mijn blog heeft er nu beetje last van  van komkommers  niks mis mee je kunt best veel doen met komkommer  maar ja ik haal vaak mij inspiratie uit alledaagse dingen als een dagje weekend of  vakantie en verder museas natuur  en evenementen  en
 tv radio internet en helaas hen ik nu nog geen vakantie dus blijft het een beetje stil sowieso is zomertijd
vaak de lastige tijd vaak gaat het dan over zomerse dit jes en datjes vakantie natuur en dagjes weg  maar ja
daar mee kun je je blog ook niet vol zetten  dus het kan wezen dat je nu vaak het zelfde  ziet  en tegenkomt
wat beetje saai is maar helaas  het is even niet anders mijn vakantie naar engeland gaat voorlopig ook niet door en ik ga pas in de herfst op  een steden trip na engeland dus  ook even geen vakantie fotos deze zomer
 misschien dat ik nog wat dagjes weg ga en dan nog wat fotos maak

wat dat beterft echte komkommer tijd  beetje pet

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen