alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

woensdag 8 juli 2015

Monty Don's French Gardens - 1.Gardens of Power and Passion






het is nu beetje komkommertijd op bijna alle eu zenders op tv
en op de nederlandse tv is al bijna helemaal niks meer leuks te vinden
mometeel veel troep  heel af en toe komt er iets leuks voorbij
maar het meeste zijn herhalingen

nu kijk ik zelf vaak regelmatig  na de bbc omdat daar veel leuke drama natuur docu s en informative
programmas te zien zijn die nederland vaak links laat liggen  vanwegge geld gebrek  vermoed ik
wat waarom maak je anders zulke troep  op tv  van mijn moeder kleed zich afschuwelijk
en  hi ha  wat een feest zon zee en  veel drank en the s wordt en boze ouders  of ik date met een sukkel
of doe de afwas bij ......... weet ik veel wie  ik ben jaloers jij ben jaloers wij zijn jaloes  oh  geen nood er is een programma wat ons er vanaf helpt   ( want oh my god je mag niet beetje jaloers zijn  tegenwoordig is dat not done  (accepteert het gewoon van de ander het hoort  ook bij mens zijn misschien negatief maar hey life is not always funny happy stuff en anders  vertek je gewoon en dan kun je weer bij tooske en haar man in het programma zo zijn we niet getrouwd  ook weer  opgelost  hi hi nee voor elk dit je dat je zusje en zooitje kun je wel een onzin programma vinden
lieve hemel tv crews echt hoor  hoop dat dat snel gaat veranderen zo kun je ook een reisprogramma maken
met mijn tante in morroco en ze komt nog lang  niet thuis hiep hoi   of boer daar ligt een kip in het water

zo jammer is dat  maar goed

dit voorjaar in mei 2015 was er een erg leuk tv docu serie op de bbc over tuinen in frankrijk
en je kreeg er echt zon vakantie gevoel bij  erg leuk en geen flut tv maar gewoon erg mooi












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen