alice christmas

alice christmas

vrijdag 28 augustus 2015

beetje van lush soap

respect your elders soap  by lush
de britse cosmetica bedrijf dat eco  vegan en organic
handmade cosmetica producten verkoopt heef weer nieuwe  najaars produkten in hun line  er komen nog veel meer aan de herfst en  kerst lijn maar zag deze zeep/ soap en vond het echt een najaars zeepje
een zeep met de geur van vlierbessen/
elder berries  vind de naam ook weer erg leuk bedacht ! af en toe kan ik het toch niet laten
om iets van lush te posten !

2 opmerkingen:

  1. Ik hou niet zo van winkelen, maar als ik in een stad ben waar een Lush zit, dan koop ik altijd een klein voorraadje lekkere stukken zeep.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ja ik ben ook niet zo van het shopen om te shoppen als hobby vooral kleding vind ik een ramp liefst koop ik alles voor een seisoen in een keer en klaar vooral het paasen in hokjes zo erg maar goed kleding vind ik misschien erg maar ditjes en datjes dan weer niet ik kan ook geen lush shop voorbij lopen helaas dan moet ik er ook even na binnen dat wil niet zeggen dat ik altijd iets koop vaak wel maar woon dan ook niet in stad met lush shop dat scheeld wel heel veel dat weet ik haast wel zeker ( zeker geld hi hi maar goed lush ken ik al hele tijd voor het eerst in ierland dublin ondekt toen ik 18 was en dat ben ik nu al heel lang niet meer ga meestal na shop op vakantie of bij dagje grote stad het handige van lush shops is dat je gewoon je neus letterlijk achterna kunt lopen je ruikt lush vaak al van ver als we in het buitenland zijn dan zeggen we vaak hey ruik jij het ook ik ruik lush dan lopen we stukje rond tot de shop voor onze ogen verschijnt de zeep soap is erg goed maar hun shampoo bars zijn ook fantastische en je doet er eeuwen mee dus ik kom er vaak met stuk zeep en shampoo bar weer uit wel vaak the same thing de honey I washed the kids soap en seanick shampoo bar dat zijn vanaf het begin mijn favoriete lush producten alles wat new is is leuk en grappig maar blijf bij dit vertrouwde duo omdat deze producten doen wat ze zeggen en beweren te doen groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen