alice christmas

alice christmas

vrijdag 7 augustus 2015

Imogen Heap - You Know Where to Find Me



deze song is van de britse  imogen heap uit london en ze is  is beetje een mix van singer songwriter
annie lennox  kate bush  bork uit ijsland  ook al vind ik kate bush beetje ver- gezocht misschien in de hogere noten   ze zingt en speel piano deze song is al iets ouder maar vind vooral  de clip erg leuk gedaan  ze speelt in de clip op verschillende soorten pianos en  en dat hoor je ook in de music  het geeft een heel  home sweet home gevoel https://en.wikipedia.org/wiki/Imogen_Heap

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige muziek, ik kende haar niet en ben erdoor geraakt. Ik ga zeker even op Youtube kijken. Bedankt voor de tip! Groetjes El

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Ik kende haar niet, maar ga zeker meer luisteren. Dank je wel!

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen