alice christmas

alice christmas

maandag 7 september 2015

beetje van vroeger tjolk

kom net bij de ah super markt vandaan  wat ja  als het op is is het op en  ga je weer inkopen doen en toen ik  2 pakken melk  wou pakken viel mijn oog op iets  wat mij heel bekend voor kwam van vroeger
 als kind toen we  wel eens  bij (opa en oma dutch) op bezoek gingen ( granddad or nana or grand mother) en  vond ik daar tjolk een vintage zuiveldrankje wat  je vroeger in mini pakkjes kon krijgen  nou zoiets is toch leuk het is weer terug je had als kind de keuze tussen verschillende smaken aarbei bannan vanille of chocolade  zo grappig zo zie je maar dat veel vintage toch weer terug komt  erg leuk
ze hebben nu ook groot verpakking dus kon  het niet weerstaan en heb een pak mee genomen natuurlijke
 roze met het konijntje en het schijnt weer helemaal hip te wezen hi hi

vintage zoals  ik hem zelf nog ken
de roze was favoriet  http://tjolk.nl/

new versie


1 opmerking:

  1. Hi Leon, Leuk je bericht te mogen lezen. We hebben ook kleine pakjes in 200 ml met een rietje. We zijn bovendien heel verantwoord bezig met heel weinig suiker geen kunstmatige geur- kleur- en smaakstoffen en heel veel fruit of cacao. Onze boeren betalen we ook nog iets meer voor hun melk omdat zij meer doen voor de weidevogels en hun koeien 180 dagen laten grazen.. :)
    Tjolkse! groetjes Niek van Tjolk

    BeantwoordenVerwijderen