alice christmas

alice christmas

dinsdag 1 september 2015

bye bye ireland ierland and hello cotswolds uk

nou  hebben we dit weer    niets is  zo veraderend en wisselvallig als het weer maar  dit jaar geld dat ook wat voor mijn vakantie die al paar keer is geanuleerd en  dit weekend kreeg ik helaas weer bericht dat de ierland reis ook niet door ging helaas niet op de datum dat wij graag zou willen gaan en helaas mijn zus werkt in het onderwijs dus zaten we vast aan de herfst vakantie en konden we niet op andere datas weg maar goed dus ierland ireland is  helaas  weer  bye bye  geen ierland maar we vonden nog wel heel toevallig een reis die na de uk ging op de zelfde data bijna hij vertrekt een dag eerder maar  gelukkig kon mijn zus dat regelen met haar school  werk en studie dus gaan we nu eindelijk een week weg en deze reis heeft gelukkig vetrek garantie we gaan nu naar midden engeland heart of engeland  dus the cotswolds ben daar al een keer eerder geweest met een tuin reis maar dit is geen tuin reis  meer een excursie reis  we gaan na oxford   ben ik al vaker geweest maar mijn zus nog niet en naar bath   ben ik ook eerder geweest prachtige stad bibury zit er ook bij  windsor en windsor castle  stradford upon avon  yes shakespeare   burton on the water blendheim palace dus cultuur en historie genoeg  oa shakespeare  queen victoria  en jane austen  en sir winston churchchill  dus  ga nu  weer van onderwerp veranderen helaas en zal binnenkort iets posten wat je in deze steden en omgeving kunt doen  grappig is wel dat je nu ook  een ander seisoen mee maakt ik ken de cotswolds alleen van de zomer en dan nu straks in herfst kleuren hopenlijk  blijft het beetje droog maar ja het is herfst en engeland maar oke dat was hier ook zo geweest  en regenen kan het overal
leuke is mijn zus kent deze streek nog niet dus  ben benieuwd  hoe zij het vind vind het zelf erg cosy en gezellige sfeer en typische engels




4 opmerkingen:

  1. Ook leuk Leontien. De Cotswolds zijn wij ook geweest, maar het blijft leuk. Zou ook best weer willen.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey....ik ben er ook weer, ik heb even een blogpauze genomen. Jij hebt al weer heel wat geplaatst! Jammer dat je reis naar Ierland niet doorgaat, maar deze reis klinkt ook wel heel leuk!
    En de herfst....die is al bijna weer in aantocht ;-). Ben benieuwd naar je ervaringen en foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo dames cotwolds is ook erg mooi maar ierland trouwens is ook erg mooi en sfeervol maar helaas het mocht niet zo wezen heb beetje pech dit jaar met vakanties booken maar deze streek is ook erg mooi ben er al eens eerder geweest blijft mooi en er is altijd wel iets news te ondekken en te zien ha ha natuurlijk ben zelf ook heel benieuwd na de fotos die nog niet gemaakt zijn maar neem mijn camera mee hoop alleen op beetje droog weer maar ja daar is heel weinig aan te doen dan gewoon af wachten livina leuk dat je er weer bent nee geen blog pauze voor mij helaas denk pas omstreeks de herfstvakantie pas groetjes en fijne week leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn dat het uiteindelijk toch nog is gelukt om een reis naar Engeland te boeken. The Cotswolds is een prachtig gebied. Het zal vast mooi zijn in de herfst!

    Fijne avond!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen